2016. január 4., hétfő

Bitkészlet diszkontból? Igen!

Az Ügynök sztori


A haverok állandóan szívatnak, hogy én biztos az Aldi beépített ügynöke vagyok, mert mindig ajánlgatom, hogy ilyen vagy olyan jó cuccot láttam náluk. Mindenesetre nem tudom hogy csinálják, de néha egész jó áron lehet kapni elképesztően jó cuccokat, ráadásul a legtöbb termékre 3 év garit adnak. Vettem már német diszkontban biciklis cuccokat (kesztyű, cserélhető lencsés napszemüveg, sisak, stb.), fejlámpát de még egy robotporszívót is, mely egyébként azóta is nagyon szépen dolgozik.
 

X+1-ik bitkészlet


Szóval ma reggel szokásosan rápillantottam az akciós ajánlatokra és kiszúrtam, hogy 105 (!) részes bitkészletet adnak 3990-ért. Igaz, hogy van már vagy 3 készlet otthon, de azért ezt meg kellett nézni közelebbről :) El is mentem, meg is néztem, aztán haza is hoztam, úgyhogy a marketingesek pacsizhatnak.

105 részes WorkZone bitkészlet


Itthon alaposabban szemügyre vettem a dobozt és konstatálnom kellett, hogy egy meglepően jó osztrák köntösbe bújtatott kínai cuccal van dolgom: már maga a termék csomagolása is igényes, ami alul egy gumi tapadóréteggel ellátott masszív tároló doboz, nem pedig a kopogós - hajlós fröccsöntött távol-keleti műanyag hulladék.

Katonás sorban


A csomag a 99 db 25 mm-es bitfejen kívül tartalmaz egy racsnis kézi csavarhúzót, egy mágneses bittartót, egy kampóbehajtó bitet és 3 adaptert is. A bitfejeket közelebbről megnézve a megszokott egyenes, pozidriv és torx kombináció kívül találni egészen ritka fajokat is, mint például Torq-set, Spanner, Clutch, Tri-Wing vagy a Pentalobe.

Néhány ritkább példány a készletből

GDP lapátoló irodarabszolgaként valószínűleg nem, vagy csak nagyon ritkán találkozunk ezekkel a típusokkal, ugyanakkor hasznos tud lenni, ha egy triviálisnak tűnő probléma orvoslásához "csak" ki kell hajtani pár csavart. Sok esetben a gyártók direkt speciális fejjel ellátott csavarokkal dolgoznak, hogy még egy biztosíték cserére is a szervizbe vigyed a meghibásodott terméket. Egy ilyen készlet tulajdonosaként viszont csak elő kell kapni a kamrából a bitfejet és már mehet is a munka; ellenkező esetben viszont vakarhatjuk a fejünket, mint Mari néni az akciós pult előtt a Nagycsarnokban.






   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése